دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

کی میتونه اینو حل کنه ؟ (4)

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ب.ظ


دوستان عزیز سلام


امروز با یک سوال دیگه در خدمتتون هستم



لطفا جواب رو به صورت نظر عمومی ارسال کنید


دوستان عزیز حتما حتما میزان سختی این سوال رو مشخص کنید

آسان      متوسط       سخت




  • محمدرضا گلزاری

نظرات  (۷)

I'm really loving the theme/design of your weblog.
Do you ever run into any web browser compatibility issues?

A small number of my blog visitors have complained about
my website not operating correctly in Explorer but looks great in Opera.
Do you have any advice to help fix this problem?
  • طاها میرویسی
  • داره سخت میشه :|
  • حامد قنبریان
  • من اینو با جایی گذاری گزینه ها حل کردم راه بهتری هست لطفا قرار دهید :)
    گزینه ب
    sqrt(2) +1
    الف
  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • موفق باشید
    اگر اشتباه نکرده باشم
    رادیکال 2به علاوه یک
    من از راه فاکتور گیری رفتم

    خیلی سخت بود 
    من که ترکیدم


    ✔✔

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">