دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

شعر تکان دهنده قیصر امین پور

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ق.ظ

یاد دارم یک غروب سرد سرد

می گذشت از توی کوچه دوره گرد

«دوره گردم کهنه قالی میخرم

کاسه و ظرف سفالی میخرم

دستِ دوم، جنس عالی میخرم

گر نداری کوزه خالی میخرم»

اشک در چشمان بابا حلقه بست

عاقبت آهی زد بغضش شکست

«اول سال است؛ نان در سفره نیست

ای خدا شکرت ولی این زندگیست؟»

بوی نان تازه هوش از ما ربود

اتفاقاً مادرم هم روزه بود

صورتش دیدم که لک برداشته

دستِ خوش رنگش ترک برداشته

سوختم دیدم که بابا پیر بود

بدتر از آن خواهرم دلگیر بود

مشکل ما درد نان تنها نبود

شاید آن لحظه خدا با ما نبود

باز آواز دٌرشتِ دوره گرد

رشته اندیشه ام را پاره کرد

«دوره گردم کهنه قالی میخرم

کاسه و ظرف سفالی میخرم

دست دوم جنس عالی میخرم

گر نداری کوزه خالی میخرم»

خواهرم بی روسری بیرون دوید

گفت آقا! سفره خالی می خرید . . ؟ ! ؟


قیصر امین پور

نظرات  (۱۹)

Have you ever considered about including a
little bit more than just your articles? I mean, what you
say is valuable and everything. However imagine if you added some great visuals
or videos to give your posts more, "pop"! Your content is excellent but with pics and video clips, this blog could undeniably be one
of the best in its field. Fantastic blog!
  • مهدی ابوفاطمه
  • شعر قشنگیه
    من با این جور آدما خیلی برخورد دارم
    دلهایی پاک به همراه سفره هایی پاکتر از هرگونه خوراکی
    با صورت هایی که بسیار سخت سرخ نگه داشته میشن
    و دلهایی شکسته از مشکلات و قلب های امیدوار به لطف خدا
  • طالوت ◕ ‿ ◕
  • این مطالب واقعا متاثرکننده هستش
    تشکر

    واقعا همینطوره 😄😏
  • سامان حقی
  • بسیار زیبا بود
    ممنونم


    ممنون از بازدیدتون
    واقعا تکان دهنده بود

    بله واقعا
  • یوسف تهرانی
  • عالی بود
    یاد یه اهنگ قدیمی فک کنم اسمش چینی بند زن بود افتادم
    البته این کجا و آن کجا

    :)
  • ابوالفضل نخعی
  • +

    :)
  • علی غفوری
  • چه تکان دهنده

    واقعا
  • خواندنی ها
  • شعری زیبایی است
    منم قبلا خوندم اما تکرارش باز هم شیرین و خواندنیه

    بله همین طوره 
    خیلی زیبا بود ممنونم

    خواهش می کنم
  • ...ما شیعه ها ...
  • دُرشت را نوشته اید : "دًرشت"
    اما قشنگ بود

    ممنون که تذکر دادید
    متشکر از لطفتون
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خیلی زیبابود++...

    بله واقعا
  • م.ع آفتاب
  • زیبا
    تشکر
    +

    ممنون

  • منوچهر منطق
  • خواهرش روسری نداشت!!!سفره خالی هم که نمی خریدند...
    شعر روونی بود...
    ممنون محمدرضا جان...

    شعر های قیصر امین پور حرف نداره
    خواهی می کنم

  • دوست مجازی
  • :(
    خدایا شکرت...

    ممنون بابت این شعر خوب...

    خواهش می کنم
  • من انقلابی ام
  • من عاشق قیصرم

    خیلی زیبا بو این شعر از یادآوری اون متشکرم

    بله
    شعر های ایشون بی نظیره
    عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

    .
  • علی اصغر
  • عالی بود
    قبلا هم خونده بودم
    مرسی از اینکه یادآوری کردید

    خواهش می کنم
  • امیر پرورش
  • آه :((
    چه خاطره ها دارم از این...

    خیلی شعر قشنگیه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">