دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

جواب مسابقه

جمعه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ


سلام


برای دیدن جواب مسابقه به ادامه مطلب بروید



برای دیدن اندازه بزرگتر روی تصویر زیر کلیک کنید


ولی نمی دونم چرا تعداد بسیار کمی شرکت کردند
  • محمدرضا گلزاری

نظرات  (۶)

The pucrahses I make are entirely based on these articles.
Greetings from Florida! I'm bored at work so I decided to browse your site
on my iphone during lunch break. I love the information you provide here
and can't wait to take a look when I get home. I'm amazed
at how fast your blog loaded on my phone
.. I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, wonderful blog!
خیلیم دشوار نبودا!!!!!!!!
  • خواندنی ها
  • داداش گلم سوال خیلی سختی بود
    مخصوصا واسه ما که خیلی وقته درس رو گذاشتیم کنار
    توی اینترنت هم سرچ کردم چیزی عایدم نشد :-(

    سلام
    شبیه این سوال توی المپیاد بود
    من فقط عددشو تغییر دادم
    آفرین
  • ابراهیم پناه پوری
  • سلام.من وبلاگ شما را دنبال می کنم.لطفا وبلاگ من را هم دنبال کنید.ممنونAlleng.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">