دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

جزوه کامل علوم هشتم

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ب.ظ


با سلام


جزوه کامل علوم هشتم رو گذاشتم

(از فصل 1 تا فصل 15 )

این جزوه دارای تمامی نکات کتاب + نکات اضافه تر است

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود جزوه کامل علوم هشتم

زیباساز آیسان

نظرات  (۸)

hello!,I like your writing very so much! percentage we communicate more
about your article on AOL? I need an expert on this area to resolve my problem.

May be that's you! Having a look ahead to look you.
  • علی غفوری
  • سلام ممنون
    خیلی کامل بود
    ++
  • علی محمدی
  • عاااااااااااااالی
  • سامان حقی
  • بسیار عالی بود ممنون از لطفتون

    خواهش می کنم
  • ...ما شیعه ها ...
  • احسنت
    خداقوت بابت زحماتتان
    مثبت دادم

    ممنون از لطفتون
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • +++

    +++
    :)
  • محمد حسین
  • سلام خوبی؟ منم مثل تو تو بیان وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پایین پولی خسته شدم
    تو گوگل گشتم دنبال یه وبلاگدهی خوب که چشمم به بین بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بیشتر از بیان
    من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو بیان حالا دارم یه وبلاگ اختصاصی کار میکنم
    بیا اونجا منم وبلاگ دارم بهت کمک میکنم
    http://nex2tafrih.binblog.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">