دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

پاسخ امتحان میان نوبت اول ریاضی

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۲۰ ب.ظ

با سلام


پاسخ امتحانات میان نوبت اول درس ریاضی رو گذاشتم


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید => ادامه مطلب


برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید








نظرات  (۱۰)

  • سید سعید زمانی
  • عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    متشکرم


  • سید سعید زمانی
  • واقععععععععا عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    ممنونم
  • سید سعید زمانی
  • عالیییییییییییییییییییییییییی

    مثل همیشه

    شما لطف دارید



  • سید سعید زمانی
  • عالی عالی عالی
  • علی محمدی
  • متشکرم
    ممنونم از لطفتون عالی بود 

    خواهش میکنم
  • خانومی مهربون
  • به به چه امتحانی
    من که بیست شدم
    ممنون از شما

    من هم متشکرم از بازدیدتون
  • سامان حقی
  • ممنون فوق العاده

    خواهش می کنم

  • mohammadreza sharifi
  • باید از بیان جاوااسکریپت رو بخری


    متوجه شدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">