دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

نمونه سوالات

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ


دوستان همون طوری که قولش رو بهتون داده بودم براتون فایل نمونه سوالات تیزهوشان رو آماده کردم و گذاشتم

از لینک زیر میتونید اون رو دانلود کنید

امیدوارم که لذت ببرید


نمونه سوالات تیزهوشان

*شما میتوانید به بخش کل مطالب در یک نگاه مراجعه کرده و همه مطالب را ببینید و از آن ها لذت ببرید*



  • محمدرضا گلزاری

نمونه سوالات تیز هوشان

نظرات  (۴)

چققققققدر لوسی تو گلزاری
آخرش نوشته بودی امیداوری از این سوالات لذت برده باشیم باس بگم اصلا لذت نبردم

سلام دوست من
ببخشید که مطلب من باب میل شما نبود ان شالله از دفعات بعدی بهتر تلاش میکنم
سلام آقای گلزاری این نمونه سوالات عالی هستند امید وارم همیشه همین طوری باشه
شلام اقای گلزاری ممنون عالی بودن فقط یه سوال شما چطور اینا رو حل می کنی سختن😨😨😨😨

سلام آقای قاسمی این سوالات سخت نیستند فقط لازمه اونها برای حل کردنشون اینه که روش پایشونو بلد باشید که من همه رو در وبلاگ توضیح دادم اگر اون ها رو مطالعه کرده باشید این سوالات خیلی ساده هستند

موفق باشید
خدانگهدار  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">