دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

آموزش روبیک

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ب.ظ


با سلام


در لینک زیر می تونید آموزش حل مکعب روبیک رو ببینید


همون مکعبی که شاید هیچ وقتی فکر نکنید بتونید حلش کنید


و جالب بدونید رکورد خود من در حل این روبیک 19 ثانیه است

 

باور کنید حلش کاری نداره !!



آموزش حل مکعب روبیک



نظرات  (۷)

  • خواندنی ها
  • خیلی خوبه
    ممنون از شما
    من که تابحال نتونستم حتی یکبار کاملش کنم
    افرین نوزده ثانیه عالیه 
    من بش علاقه داذم چون بازیو ریاضیه  
  • ...ما شیعه ها ...
  • سلام دانلودش کردم
    بعدا بخونم ببینم چطوره
    ممنون
  • سامان حقی
  • عالی بود
    حلش که واقعا کاری نداره چون همش فرموله 
    ولی بدون فرمول ...
    سلام
    ممنونم

    سلام اموزش خوبی میخوایی مطالبت رو افرار بیشتری بخونن بیا بین بلاگ داداش وقتتو تو بیان هدر نکن بعدن پشیمون میشی
    من انتقال دادم بین بلاگ تو ام خاستی بیا منم کمکت میکنم
    salan.binblog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">