دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

زبان انگلیسی شغل ها

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۹ ب.ظ

با سلام خدمت همه بازدید کنندگان گرامی


این بار براتون در بخش زبان انگلیسی شغل هارو قرار دادم


زیر عکس هر شغر میتوانید معادل انگلیسی آن را مشاهده نمایید


فقط خواهشاً نظز یادتون نره


برای دیدن اندازه واقعی تصویر روی عکس زیر کلیک کنید


باز هم تاکید میکنم

دوستان لطفا با نظر هاتون ما رو حمایت کنید



*شما میتوانید به بخش کل مطالب در یک نگاه مراجعه کرده و همه مطالب را ببینید و از آن ها استفاده کنید*


و همچنین شما میتوانید به بخش اعلام درخواست مراجعه کرده و سوالات خود را مطرح نمایید


نظرات  (۱۲)

I think the admin of this website is genuinely working hard in favor of his
site, because here every information is quality based information.
  • محمدرضا گلزاری
  • ممنون از همتون که نظر دادید
    ممنونم خیلی خوب بود

    خواهش میکنم
  • محمدرضا شریفی
  • مثل همیشه عالی.......

    سلام خواهش میکنم ممنون که از وبلاگم بازدید کردید
    با سلام و تشکر
    لفطا چنتا اصطلاحات انگلیسی محلی بذارید
    با تشکر

    سلام
    چشم حتما
    سلام مرسی مثل همیشه عالی بود واقعا ممنونم


    خواهش میکنم ممنون از بازدیدتون
  • اصحاب الرضا
  • ماشاءالله برادر خدا خیرت بده انشاءالله عاقبت بخیر بشی واقعا مطالب زیبا یی دارید یا علی

    خواهش میکنم
    ممنونم که از وبلاگ من بازدید کردید
    خیلی خوشحال شدم
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • +++

    ممنون از بازدیدتون
    عالی بود ممنونم

    خواهش میکنم

  • تنهای تنها
  • کارتون عالیست

    خواهش میکنم نظر لطفتونه
    خوشحالم کردید
    عالی بود
    متشکرم از فعالیت علمیتون

    خیلی لطف دارید

    ممنوم
  • رهروان فاطمه (س)
  • ++++
    موفق باشید

    سلامت باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">