دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

http://axgig.com/images/19220457718998117197.jpg


امیدوارم که در سال 94 از عملکرد من و مطالب وبلاگم استفاده کرده باشید


با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما


سال نو - بهاری نو ...

نظرات  (۶)

Bonjour George,Blanche 17      Rose  19       Bluette 21        Violette 23           Noiraude 25__On a mis violette en numéros 23 car elle est la seule à pouvoir être à côte de Noiraude.__On a mis Rose en numéros 19 parce qu’elle ne pouvait pas habiter à côté de Noiraude. Ã  bientôt GeÂÂÂe  g Â o Â Â Â Â r Â  Marine et Quentin
سلام
عیدت مبارک

عالی بودی و هستی وان شاء الله خواهی بود
عیدت مبارک

ممنون
عید شما هم مبارک
سلام
عیدت مبارک
وب شما رو دنبال کردم و خواهشمندم که شما هم وب بنده رو دنبال کنین

سلام
از لطفتون ممنونم
 حتما
  • من انقلابی ام
  • دارد بهار میرسد اما بدون تو
    دارد بهار میشود آقا بدون تو

    بار دگر بهار و هیاهوی تازگی
    بار دگر شکفتن گل ها بدون تو

    سال گذشته لحظه ی تحویل سال نو
    گفتم چه سود شادی دنیا بدون تو

    می بارم از فراق تو اما گذشته است
    یک سال از آن قضیه و حالا بدون تو -

    عمرم تباه میشود این گوشه از غمت
    بر این حیات غم زده مرگا بدون تو

    باید دمی به حال دل من نظر کنی
    حالی نمانده سینه ی من را بدون تو

    حالم خراب میشود اینجا بدون عشق
    حالم خراب میشود اینجا بدون تو...

    سال نو مبارک باد

    زیبا بود
    ممنونم
    سلام.
     تبریک و سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">