دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

دانلود فایل هایی با موضوع آموزش دروس

دروس عمومی

امروز اولین روز از بقیه عمر منه !!!!


golzari.mohamadreza@gmail.com

نویسندگان

اطلاع رسانی

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ


دوستان من سلام

اگر وبلاگ من رو دنبال میکنید در نظر داشته باشید که :


کسانی که فایل های آموزشی من رو دیدند در ادامه براشون نمونه سوالات تیزهوشان که از همین آموزش ها هستند قرار خواهم داد


این آموزش هر چند تعداد سوالاتی خیلی زیادی نداره ولی سطحش خیلی خوب و استاندارد میباشد


و از همین آموزش هایی هست که من براتون گذاشتم


من در ادامه حتما براتون تعداد سوالات بیشتری خواهم گذاشت


منتظر باشید


.

.

.

.


*شما میتوانید به بخش کل مطالب در یک نگاه مراجعه کرده و همه مطالب را ببینید و از آن ها لذت ببرید*


  • محمدرضا گلزاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">